2015. február 13., péntek

18. fejezet - Sexy Beautiful! +18

Sziasztok!

Meghoztam nektek a következő részt!
Véleményt ne felejtsetek el írni nekem, köszönöm. :)
Jó olvasást hozzá!

A rész zenéje: Nick Jonas - Jealous
https://www.youtube.com/watch?v=yw04QD1LaB0

Esther xx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry


Egyszerűen képtelen voltam elszakadni az ajkaitól, egész éjjel, csak csókolni akartam és kényeztetni az érzékeit, ahány formában ez csak lehetségesnek bizonyul. Nem ellenkezett, meg sem próbált ellökni, ahogy korábban ezt, oly sokszor megtette. Nem tudtam, hogy mi történt, de örültem a változásnak mindennél jobban. Amióta megláttam Őt, akkor a próbáján, csak rá vágytam, senki másra. Tudom, most felvetődött a kérdés mindenkiben, hogy akkor miért dugtam, olyan sok alkalommal Mollyval és a válaszom pofon egyszerű. Pontosan Sheera miatt. Mit csináltam volna? Inkább kényszerítettem volna erővel, hogy legyen az enyém? Az mennyivel lett volna jobb? Egyébként sem lettem volna képes megerőszakolni Őt, bármennyire is kívántam. Ez az érzés most tetőzik bennem és ha az lehetséges lenne, még most is épül bennem és nem tudom, hogy mikor gondolja úgy, hogy most már elég lesz. 

Sikerült a faltól eltávolodnunk, úgy hogy Sheera közben végig az ölemen ült. Áldottam az eget, hogy nem most először járok a lakásában, így szinte vakon találtam meg a lépcsőt és indultam meg felfelé az emeletre. Imádkoztam, hogy ne gondolja meg magát, mert azt tuti nem élném már túl. Ahogy a folyosón haladtunk a hajamba vezette a kezeit és gyengéden meghúzta a hajamat, mire egy nyögés hagyta el a számat. Elszakadt tőlem és mélyen a szemembe nézett, csak vártam mit fog csinálni, de legnagyobb megdöbbenésemre előre rántotta a fejemet és még szenvedélyesebben csókolt meg. Komolyan most vesztettem el az eszemet teljesen és innentől kezdve vissza szerezhetetlenné is vált. Képtelen lennék tisztán gondolkozni, de melyik férfi lenne képes, ha egy ilyen csodálatos nő ringatózna a csípőjén? Kinyitottam a szobája ajtaját és miután az ajtót berúgtam a lábammal, beljebb haladtam, mindaddig, míg a lábam bele nem ütközött az ágy szélébe. Mivel sötét volt bent, ez volt az egyetlen támpontom, hogy ott vagyunk, ahol ebben a pillanatban lennünk kell. 

Gyengéden fektettem le a matracra, de a csípőmet a lábaival továbbra sem volt hajlandó elengedni, ami belőlem némi nevetést csalt elő. Elvált az ajkamtól és rám emelte elködösült tekintetét.
- Miért nevetsz? - kérdezte meg, de a hangja sokkal emelkedettebb volt a megszokottnál.
- Mert nem akarod elengedni a csípőmet a lábaddal. - válaszoltam, míg követtem tekintetét, ahogy a lábaira tekint.
- Fel sem tűnt. - nézett vissza rám.
- Nem baj, ha elveszted a fejedet. - hajoltam a füléhez, mire éreztem, hogy megborzongott a szavaimtól.
- Miért vonzol annyira? - tette fel a költői kérdést.
- Mert az enyém vagy. - válaszoltam, majd a nyakára nyomtam az ajkamat.
Hangosan zihálni kezdett, ahogy dolgozni kezdtem a bőrén. Élveztem a zajokat, amik belőle jöttek elő és azt még jobban, hogy ezek nekem köszönhetőek. tudtam, hogy a tettem foltot fog hagyni az érzékeny bőrén, de képtelen voltam megállni, hogy ne jelöljem meg. Hozzám tartozik. Amikor kellően felizgattam, tovább haladtam, csak annak érdekében, hogy tényleg elveszítse a fejét a karjaim között. Még sosem voltam vele, de mégis ismertem a testét, egyszerűen tudtam, hogy mi jó neki és mi nem. Maradéktalanul ki akarom elégíteni. A kulcscsontjánál haladtam lefele, amikor a kezeit a hátamra vezette és olyan erősen húzta végig a körmét a bőrömön, hogy éreztem, ahogy a vér kiserken. Az én józan eszemtől való búcsú, ebben a percben következett be és szépen el is köszöntem tőle, többé nem volt rá szükségem. Mielőtt a melleihez értem volna, áthúztam a pólóját a fején és a melltartójától is azonnal megszabadultam, nem volt helye zavaró tényezőknek. Lassan haladtam a mellei felé és amikor végre elértem, megmarkoltam és masszírozni kezdtem azokat. Shee vonaglani kezdett alattam és a látvány valóban le írhatatlan volt, fenomenális. Nem akartam tovább kínozni, így lejjebb haladtam, míg el nem értem a nadrágjához. Utoljára ránéztem, hogy lássam valóban ezt akarja-e, de amikor láttam, hogy csukott szemmel szívja be élesen a levegőt, nem vártam tovább. Kigomboltam a nadrágját és a kis csipkével együtt húztam le a testéről. A következő tettemet nem tudom megmagyarázni, eddig senkinek nem csináltam ilyet, mert nem érdemelték meg, de Shee más volt, nagyon más. A lábai közé helyezkedtem és a nyelvemmel kezdtem kényeztetni az érzékeny pontját, mire azonnal a hajamba markolt és szabályosan tépni kezdte azt. 
- Harry. - nyögte a nevemet, majd mielőtt elment volna, egyszerűen felrántotta a fejemet.
- Ne kínozz. - zihálta.
- Nem jó? - kérdeztem meg, akkor is, ha tudtam a választ.
- Nem a szart nem. - káromkodott, ami kicseszettül tetszett és feltüzelt.
Többet nem beszélgettem, felkeltem a lábai közül és amilyen gyorsan, csak tudtam levettem magamról mindent, ami takart Sheera elől. A férfiasságom igencsak szorított már, így felemelő érzés volt, amikor végre kiszabadíthattam. Láttam, ahogy végig mér és a péniszemnél elidőzik, majd nyel egyet és végszóra megnyalja az ajkát. A nadrágzsebembe nyúltam, hogy óvszert vegyek elő, amikor megszólalt.
- Nem kell. - csak ennyit mondott, de tudom mire gondolt és örültem neki, hogy nem kell a szar gumival tökölnöm. Vissza másztam mellé az ágyra és az ölembe húztam, majd kissé felemeltem és beigazítottam magam. Kicsit még kínoztam a péniszemmel, ahogy többször is végig húztam a nőiességén, majd elmerültem benne. Ahogy kitöltöttem azonnal jelentkezett a fenomenális érzés, amit eddig komolyan ilyen intenzíven még sosem éreztem, pedig sok nővel voltam eddig. Rámarkoltam a csípőjére és ösztönöztem, hogy mozogjon, de nem nagyon volt szüksége segítségére, profi módjára kezdett fel-le mozogni rajtam, ezzel elérve, hogy most nekem kelljen élesen levegőt vennem. Tudta mit csinál, szinte teljesen felemelte magát rólam, majd teljesen vissza ereszkedett, amivel azt érte el, hogy rohamosan közeledettem ahhoz, hogy elmenjek. Pillanatok leforgása alatt kezdett rajtam lovagolni, olyan tempóban, hogy fel sem tudtam fogni, miként ilyen gyors a mozgása. A hajlékonyságáról nem is beszélve, látszik minden egyes mozgásán még szex közben is. Aztán, mikor nagyon közel voltam egyszerűen felálltam vele az ágyról és a mellette lévő falhoz sétáltam vele és úgy nyomtam neki, ahogy csak tudtam. Pár mély lökés és mind a ketten elélveztünk és nem mondanám, hogy csöndesen tettük meg ezt, sőt mind a ketten kiabálva nyögtünk fel az élvezettől. Leemeltem magamról és kézen ragadtam, csak azért, hogy vissza vezessem az ágyba. Felemeltem a takarót és magunkra húztam. Sheera a mellkasomra feküdt és kimerülten feküdtünk egymás karjaiban, míg rövid időn belül el nem nyomott az álom.


***


Lassan lépkedek le a lépcsőn, a korom sötétben. Muszáj volt lejönnöm a mosdóba. Amikor magamhoz tértem lejátszódott előttem az este minden egyes történése. Az egész emlék mosolyt csalt az arcomra és levakarhatatlannak bizonyult. Csöndesen megyek át a nappalin, amikor hirtelen felkapcsolódik a helységben a villany.
 - Harry? - nézek farkasszemet Louissal.
 - Hello. - köszönök, mintha a jelenlétem természetes lenne.
 - Hello? Mit keresel te itt? - kérdez rá mérgesen. - És miért vagy félmeztelen?
 - Basszus Lou, hajnali hat van. - nyögök fel.
 - És?
 - Ne csesztess már. - fordulok meg.
 - Szóval te és Shee? - kérdezi meg.
 - Ja, nagyon úgy tűnik. - válaszolom. 
- Harry ismerlek és nem akarom, hogy bántsd.
 - Nem fogom.
 - Amúgy mit csinálsz lent? Ugye nem akarsz lelépni? - teszi fel a kérdést, mire megfordulok.
 - Békén hagynád? - kapom a fejem az ajtó irányába, ahol Sheera áll egy szál köntösben.
 Bassza meg, de kibaszott szexi.
- Békén. - válaszol Lou, majd elsétál a szobája felé.
- Hova indultál? - áll meg előttem Sherra.
- Csak a mosdóba, ugye nem gondolod, hogy így lépnék le? - mutatok magamra.
- Nálad sosem lehet tudni. - lép hozzám közelebb.
- Nem ismersz te még annyira. - húzom magamhoz közelebb a csípőjénél fogva.
- Épp eléggé. - válaszol, míg lábujjhegyre áll és megcsókol, ajkai annyira puhák, hogy egyből beindít
- Persze, egyébként tetszenek a tetkóid. - csikizem meg az oldalát, ahol az egyik található. 
- Nekem is a tieid. - mosolyog rám.
- Nem tudtam, hogy ennyi tetoválásod van. - nyúlok be a köntös alá és megérintem a melle alatti területet, ahol a tánc egy élet érzés felirat található.
- Én se, hogy te gyakorlatilag kivagy varrva. - kacsint rám, mire itt helyben letépném azt a kibaszott köntöst.
- Attól még messze állok.
- Figyelj. - kezdett bele.
- Ez nem kezdődik jól. - próbáltam elviccelni a dolgot, de tudtam, hogy valami komolyat akar mondani.
- A tegnapiról lenne szó és erről. - mutat kettőnkre.
- Mi van vele?
- Nem akarom ezt Harry. Nem akarok kapcsolatot és az esti dolog is, csak egy egyszeri alkalom volt.




4 megjegyzés:

  1. NA NEHOGY MÁR!!!!! SHEE TE KIBASZOTTUL HÜLYE VAAGY :ccccc aaajj szegény Harry eltudom mit érez :ccc hát kiváncsi leszek :cc :)))) <3 egyszerűen imádom az írásaidat <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Sheera már csak így gondolkodik, de történik, ami történik. :D Majd meglátjátok. :D ♥♥♥ Köszönöm szépen. ♥♥♥♥♥

      Törlés
  2. Egy kis meglepetés... :)
    http://crazystupidlove-r5-fanfic.blogspot.hu/p/kozerdeku.html
    (Lap alja! :)

    VálaszTörlés