2015. január 5., hétfő

6. fejezet - No Control! +18

Sziasztok!

Meg is hoztam a 6. fejezetet, remélem vártátok már! Kicsit durvábbak lesznek az események, így mindenkit előre figyelmeztetek, hogy csak akkor olvassa tovább, ha saját felelősségre vállalja. :)
Ezek után, csak jó olvasást kívánnék a részhez!

A rész zenéje: One Direction - No Control!
https://www.youtube.com/watch?v=pW7W8hbdhX8

UI: Köszönöm a sok megtekintést és a 13 feliratkozót is. Örülök, hogy ennyire elnyerte ez a történet is a tetszéseteket! :)

Esther xx
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry

Szinte látom magam előtt, amint forognak a kis kerekek, abban a kibaszott szexi fejében. A nevem hallatára kikerekedett szemekkel mered rám, majd egy határozott mozdulattal fordul meg a tengelye körül és viharzik el a színpad irányába. Nagyot téved, ha azt hiszi, hogy ezzel vége a kettőnk beszélgetésének. Egyáltalán nincsen még vége.
 
Le sem veszem róla a tekintetem, ahogy fel lépked a hatalmas színpadra. A járása kecsessége mindenről elvonja a figyelmemet, de teljesen. Nem tudok mást tenni, csak őt nézni és fantázia képeket nézni a lelki szemeim előtt, amint ruha nélkül vonaglik előttem vagy amint a nevemet sikítja. Már csak a gondolatára is megremegek az élvezet varázsától.
 
- Köszönjük szépen, hihetetlen, hogy ennyi tehetséges táncos közül, pont mi nyertünk. Nem is tudom szavakba önteni az érzéseimet, ezt nem igazán lehet. Köszönök mindent a csapat társaimnak és a StreetYOU tánc iskolának, hogy velük dolgozhatunk. - hallgattam, amint keresi a szavakat zavarában, hogy még is mit mondjon. Nagyon édes volt, ahogy szaggatottan mondta ki a szavakat és egyértelműen látszott rajta, hogy nem igen szokott ilyesmit csinálni. Totál édes.
 
Utána nem igen láttam már, pedig még beszélni akartam vele. Az is lehetséges, hogy lelépett, biztos nem akar velem találkozni. Tisztán láttam a szemében az aggódást, amikor tudatosult benne, hogy kivel is áll szemben. Sosem gondoltam magamra zaklató ként, de most minden jel arra utal, hogy mégis csak az lettem, még ha ez nem szándékos. Egyszerűen, csak megakarom szerezni, ami kell nekem. Jelen pillanatban ez a valami Ő és, hogy a klubomban dolgozzon és ha ez jár egy kis extra juttatással a személyem felé, azt sem bánom.
 
Épp elcsíptem, amint a hátsó kijárat felé halad, így megragadtam az alkalmat és utána mentem. Ahogy kiléptem a hatalmas ajtón, ott találtam őt egy szál cigarettával a kezében, amint kifújja a hozzá tartozó füstöt.
 
- Ez most komoly? - néz rám rosszalló pillantások közepette.
- Még is mi? - kérdezek vissza, bár nem kell magyaráznia a kérdése jelentését.
- Mi a frászért követsz? - akad ki, miközben egy újabbat szív a káros nyugtató eszközből.
- Én nem követlek. - hazudok neki.
- Nem a faszt nem, hetek óta követsz HS. - emeli rám az egyik kezét.
- Látom legalább jó vagy a kirakós játékokban kicsim. - lépek hozzá közelebb, minek következtében a keze a mellkasomra feszült.
- Te tuti, hogy beteg vagy. Szállj le rólam. - akad ki, majd elviharzik mellettem és eltűnik az ajtó mögött.
 
Merész vállalkozás volt a részéről ez a hangnem, ami felém irányult. Soha senki nem mert még így beszélni velem, érthető okokból. Mivel nem ismer még, ezért ilyen bátor, de nem sokáig marad így. Megmutatom én, hogy ki a főnök és ki irányit kit.
 
Mérgesen pattanok be a kocsimba és hajtok vissza a Hellbe, hogy egy nagy adag whiskyvel csillapítsam a dühömet, amit Sheera váltott ki belőlem. A parkoló helyemre állok és a személyzeti bejárón lépek be a klubba, hogy ne találkozzak az alkalmazottakkal, mert a végén még kirúgok valakit. Mindenki számára jobb most, ha nem kerül a szemem elé. Ebben az állapotomban nem vagyok túlzottan beszámítható.
 
Az irodámba vezetem a lépteimet és magamhoz is veszem az alkoholt, amire a torkom már úgy vágyakozott. Az első poharat követte a második és a harmadik, míg meg nem éreztem az alkohol jótékony hatását, amit rám gyakorolt. Az alkohol hatására a dühöm átment egyfajta vágyakozásba. Azon kaptam magam, hogy ismételten róla fantáziálok. Csak átadtam magamat az élvezetnek, amit a saját pajzán és perverz agyam kreált a száj ízemnek megfelelően.
 
Valahogy teljesen beindított az a tény, hogy teljességgel levegőnek nézett engem. A közömbössége, csak még inkább fokozta a vágyaimat. Egyszerűen le akarom róla tépni a ruháit, egy könnyed mozdulattal és keményen megdugni.

 Gondolataimat ismételten Molly zavarta meg.

 - Zavarok? - jött beljebb az irodámba.
- Épp nem, mit akarsz? - tettem fel a kérdést, habár tisztában vagyok a megjelenése okával.
- Lehetnél kicsit kedvesebb is, Harry. - ejti ki a nevemet, merő szexualitással a hangjában.
- Pont elég kedves vagyok, kicsim. - állok fel a székemből és határozott léptekkel haladok felé.
- Még is kívánsz? - kérdezi meg, miközben a nyakát csókolgatom.
- Nem, csak használlak. - söpröm félre az asztalom tartalmát, majd Mollyt keményen helyezem fel rá.
 
Le kell vezetnem a Sheera állttal okozott feszültséget, így pont kapóra jött Molly és hogy egy hatalmas ribanc, aki ráadásul oda van értem.
 
Molly vágyakozva tekint rám, de én nem rá figyelek, csak is magamra és, hogy kiadhassam magamból azt, amit hetek óta érzek. A kínzó szorítást az alhasamban, ami a nap minden egyes pillanatában jelen van, amióta újra láttam őt. Ő rá vágytam, de mivel nem kaphatom meg, így máshonnan kell beszereznem a feloldozást magamnak. Erre ez a kurva, aki minden alkalommal készséggel bújik az ágyamba, ez esettben az asztalomra, pont kapóra jön, ha dugni akarok.
 
Könyörtelenül tépem le a jelmezét, ami rohadt drága cucc, de most nem igazán érdekel engem ez az egész. Főleg nem a pénzen fogok gondolkozni, amikor alattam van egy nő. A következő amit teszek, hogy egyszerűen kiszabadítom magam a nadrágomból, a sliccem lehúzásával és kissé felemelem Mollyt, hogy ténylegesen hozzá férjek, majd el is tüntetem magam benne, mire fájdalmasan nyög fel, de nem izgat. Csak a magam kielégülését hajszolom, az övé egy cseppet sem érdekel, ahogy eddig sem. Ő még is minden egyes együtt létünket élvezi, perverz kis dög az egyszer biztos. Hangos nyögésekbe kezd, mire a tenyeremet a szájára tapasztom, hogy befogja. Nem akarom, hogy mindenki hallja, amint megdugom. Néhány mély lökéssel, határozottan érzem, amint össze záródnak a falai körülöttem, ami számomra a végszót jelenti. Elengedem magam és belé élvezek. Leemelem magamról és elrendezem magam.
 
- Nem akarlak itt látni, ha vissza jöttem. - közlöm vele, majd kilépek az ajtón.
 
 
 

4 megjegyzés:

  1. Elsőő!:D
    Nagyon jó rész lett! Siess a kövivel! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Sietek vele, ahogy időm engedi. :) ♥

      Törlés
  2. fenomenális :) bár szomorú vagyok h Molly volt az áldozat.... :D alig várom az ujabb rész :) xxxx imádlak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Annyira nem kell sajnálni Mollyt, míg nem tudsz meg róla többet. Lehet megérdemli! :) Sietek a következővel. ♥♥♥♥ xxx

      Törlés