2015. január 26., hétfő

12. fejezet - Bad decisions!

Sziasztok!

Meg is hoztam nektek a részt, jó olvasást hozzá!
Várom a véleményeteket! :)

A rész zenéje: Becky G - Becky from the block.
https://www.youtube.com/watch?v=204RpkonU-s

Köszönöm a 20 feliratkozót, remélem egyre többen leszünk! :)

Esther xx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Harry


Sokan mondták rám, hogy fasz vagyok meg hasonlók, amivel cseppet sem törődtem ezidáig. De most, ahogy vissza gondolok Shee dühös és csalódott arcára, ténylegesen annak érzem magamat. Nem is tudom, hogy mit gondoltam, ezzel az egész Mollyt megdugom a wc-ben dologgal. Egy kicseszett hülye vagyok. Így kell elbaszni mindent egy másodperc alatt.
Gratulálok Harry Styles.
 
Az a kicseszett kopogás nem szűnik meg az irodám ajtaján, bármennyire is szeretném.
- Szállj már le a kurva ajtóról. - mire azt hinném az illető felfogta, az ajtó kivágódik.
- Mi volt ez az egész Harry? - lép be Molly, akire most rohadtul nem vagyok kíváncsi.
- Nem tartozom neked magyarázattal. - rá sem nézve válaszolok.
- Szerintem igen is tartozol nekem ennyivel, miután úgy ott hagytál engem a csaj miatt. - ül le velem szembe.
- Mégis mit vársz, mit mondjak? - nézek rá, szinte már röhögve.
- Csak magyarázd el.
- Magyarázatot akarsz? Legyen. Ő egy táncos és azt akarom, hogy itt táncoljon. - válaszolok.
- Ezt értem is, de mi volt ez a kiborulás? - tesz fel egy újabb bosszantó kérdést.
- Semmi. Csak én voltam ott, amikor ránk nyitott vagy mi? - akadok ki.
- Nem, de miért izgat ez téged ennyire? - komolyan felbasz ezzel.
- Az lényegtelen.
- Harry, ugye a csaj nem akar veled lefeküdni, bárhogy próbálkozol. - nevet, miközben a szavak elhagyják a száját.
- Tudod ez, csak egy jellemvonás, ami belőled hiányzik és most húzz a picsába. - álltam fel a székemből, miközben torkom szakadtából üvöltöttem.
 
Nem hiszem el ezt a nőt. Az idegeimre megy és ez mind azért van, mert egyszer megdugtam és azóta azt hiszi, hogy igényt tarthat rám bármikor. Ez a dolog maximum fordítva érvényes és én tarthatok igényt bármiféle szolgáltatásra a részéről. Úgy érzem hamarosan komoly beszédem lesz vele. Nem vagyok semmiféle tárgy, akit birtokolhat, pláne nem vagyunk kapcsolatban, hogy bármiféle sérelem érje őt, annak okán, ha más nőkkel is találkozgatom. Pont ennek az elkerülésére vagyok szingli és nincsen tartós hosszútávú kapcsolat az életemben már évek óta. Ha rajtam múlik egyhamar nem is lesz.
 
Aztán a következő pillanatban, amikor a Molly féle dühöm némiképp enyhülni látszott, eszembe jutott a nagyobb problémám. Sheera. Mint egy eszelős szaladtam a klub belseje felé, pontosabban a DJ pulthoz, ahol Liam konkrétan hülyének nézett. Lihegve álltam előtte és nem tudtam megszólalni a hiperventillálás hatása miatt.
 
- Mi volt ez az előbb? - kérdeztem végül, amikor a légzésem normalizálódott annyira, hogy már értelmes szavakat sikerült produkálnom.
- Kicsit bővebben ha kérhetem. - nevetett fel Liam, mivel semmit nem értett a kérdésemből.
- Basszus Liam, ne idegesíts még te is. Sheerával mi volt, miután elmentem? - tettem fel a kérdést kicsivel érthetőbb köntösben.
- Ja, az a dögös vörös? - kérdezett vissza Liam, mire bennem felment a pumpa.
- Oké Liam, itt a fantáziálgatásodnak vége is szakad, Sheera egyértelműen az enyém, remélem ez világos? - teszem fel kissé ingerülten a kérdést.
- Teljesen Harry, amúgy is van barátnőm.
- Mintha az akadály lenne a számodra. - bokszolok a vállába.
- Ismersz haver. - nevet fel, mire már én sem bírom tovább és csatlakozok hosszá.
- Na szóval mi volt a próba alatt?
- Igazából semmi különös. Beszélgetett a lányokkal, akik felettébb kedvesek voltak vele. Meg is lepődtem rajta. Annyit kaptam el a beszélgetésből, hogy megkérdezték Ő is velük fog-e táncolni. - fejezte be a legrosszabb pillanatban.
- És?
- Annyit válaszolt, hogy lehet, de nem biztos benne. Aztán eltűnt a folyosón és küröl-belül tíz perc múlva, csak úgy elrohant  előttem és elment. - fejezte be Liam.
- Most tényleg egy hatalmas farok vagyok. - ülök le a bár székre és az arcomat a kezembe temetem.
- Mit csináltál Harry? - teszi fel a kérdést, de úgy, mintha már tudná rá a választ.
- Szerinted?
- Ugye, nem azt akarod mondani, hogy rád nyitott, amikor dugtad Mollyt? - teszi fel mosolyogva a kérdést. A kis szemét élvezi a helyzetemet.
- De. - csak ennyi jön ki belőlem, komolyan rohadt mód szégyenlem magam.
- Ezt jól elcseszted. - nevet a képembe.
- Köszönöm az együtt érzésedet. - gúnyolódok vele.
- Bármikor. Várj egy percet, te komolyan ide akarod Őt hívni táncolni? - akad fent Liam.
- Igen. Miért, olyan meglepő ez? - kérdezek vissza.
- Most ezt komolyan kérdezted? Nem hiszem, hogy örülnél, ha a vendégek rajta is követelnék az extra szolgáltatásokat, amiket ráadásul te találtál ki Hazz. - úgy csinál, mintha hülye lennék.
- Persze, hogy tudom mivel jár, ha itt táncolsz, de neki semmi ilyet nem kell majd csinálnia. - szögezem le.
- És a többiek szerinted, hogy fognak hozzá viszonyulni. Az új lány, akinek nem kell a piszkos melót csinálnia, nem hangzik valami jól.
- Leszarom a többieket, ez az én dolgom, majd megoldom. - válaszolok sértettem Liamnek.
- Te tudod.
 
A Liammel való beszélgetésem tényleg aggasztott, hiszen nagyon is valós problémákra világított rá az imént. Molly így is utálja Sheet, mi lesz, ha tényleg itt táncol és neki csak ennyi lesz a dolga? Nem mondom, hogy a többiek sokkal többet és rosszabb dolgokat tesznek, de sosem lehet tudni, hogy egy vendég, milyen elmebeteg és morbid követeléssel áll elő legközelebb. Nem vagyok tisztában mindennel, maximum, csak azzal, amit Molly pletykál nekem, de az biztos, hogy hallottam már, olyat, ami még nálam is kiverte a biztosítékot. Pedig nézzetek rám, egy perverz állat vagyok és nem is tagadom. Szomorú, hogy még nálam is vannak betegebb emberek.

 
Folyamatosan próbálom őt hívni, de vagy kinyomja vagy egyből hangposta jelentkezik. Már az üzenetek számát sem tudnám felsorolni, hogy mennyit hagytam a rögzítőjén. Tuti, hogy már az agyára megyek, de addig nem fogom feladni, míg el nem érem, hogy meghallgasson. Louist is próbáltam hívni, hogy egyáltalán otthon van-e, de még Ő sem vette fel nekem azt a kicseszett telefont. Van egy olyan érzésem, hogy Shee mindent elmondott neki és berágott rám. Aztán, ahogy kocsikáztam beugrott valami. Sheera ötkor mindig próbát tart. Jelen pillanatban négy óra van, ami azt jelenti, hogy már ott kell lennie. Mégis, csak hasznát veszem a megfigyelős időszakomnak. Gyorsan fordulok meg az úton és haladok ellenkező irányba a tánc iskola felé. Alig negyed óra roham tempó és leparkolok az utca másik felén. Nagy léptekkel közelítem meg a tánc iskolát, még a lányok előtt akarok vele beszélni, bár nem lepne meg, ha elküldene. Bevallom, hogy megérdemelném.
 
Ahogy közeledek a terem felé, ahol mindig az órát tartja kiszűrődik egy dallam, ami nagyon ismerős, de mégsem az eredeti szám fogad, ahogy közelebb érek. Valami feldolgozás lehet, de be kell vallanom, hogy sokkal jobb, mint az eredeti. Ebben van élet és szenvedély, akárcsak magában Sheerában. Ahogy közvetlenül az ajtóhoz érek látom, hogy még sincs egyedül, hanem a csoportjának mutatja a gyakorlatot, akik könnyedén követik minden egyes mozdulatát. Lenyűgöző, hogy hogyan tanít másokat. Tipikus vezér egyéniség, akárcsak én. Lehet minden próblémám ebből fakad, túl egyformák vagyunk. Le sem tudom venni róla a szemem. Elképesztő, ahogy átadja magát a zenének. Olyan könnyedén mozog, mintha a lépések a részei lennénk, talán, mert így is van. Ő maga a tánc.
Nem is tűnt fel, hogy végig néztem a próbát, csak akkor, amikor a lányok kezdték össze szedni a holmijukat. Az ajtó félfának támaszkodva néztem őket.
 
- Red, szerintem látogatód van. - szólal meg az egyik hirtelen, majd Shee felém kapja a tekintetét.
- Köszönöm lányok, elmehettek. - nézem, ahogy mérgesen tereli ki a lányokat a teremből.
- Szia. - lépek beljebb, amikor az utolsó lány is elhagyja a termet.
- Mit keresel itt? - csattan fel.
- Szerintem egyértelmű. Beszélni szeretnék veled. - lépek hozzá közelebb, de Ő automatikusan hátrál el.
- Nincs, mit mondanod. Láttam, amit láttam és ennyi. - fordul meg, hogy kikapcsolja a lejátszót, de megragadom a csuklóját és vissza rántom, így ennek hatására a mellkasomnak csapódik.
- Tisztában vagyok vele, hogy mit láttál és nem is fogok miatta magyarázkodni. Igen megdugtam, de csak miattad volt. - suttogom a fülébe.
- Mi az, hogy miattam volt? - csattan fel és kapálózva próbál kiszabadulni.
- Ne játszd meg nekem a hülyét kérlek, te is tudod, hogy direkt táncoltál nekem, olyan szexisen és elérted, amit akartál. Felizgultam rád, de mivel te nem akartál könnyíteni rajtam, így Molly megtette. - nyalom végig a szavaim alatt a nyaka érzékeny bőrét és érzem, hogy a teste reagál az enyémre. Határozottan kirázta a hideg.
- Undorító vagy Harry. - fordítja felém az arcát.
- Tudom. - kacsintok rá.
- Engedj el. - kérlel.
- Csak egy feltétellel, ha megbocsájtasz nekem. - küldök felé egy csábító mosolyt.
- Ugye tisztában vagy vele, hogy kurvára nem érdekel, hogy melyik ribancoddal kefélsz. - merész szavai ledöbbentenek.
- Nem úgy nézel ki. - engedem el, mire szembe fordul velem.
- Felejtsük el egymást. Rossz döntéseket hoztál Harry és eljátszottad az esélyeidet, ha voltak is egyáltalán.

14 megjegyzés:

  1. uuuhhh...hát jó van :DD szinten fantasztikus rész *----* folytatááást *---* nagyon szupi és újra csak tapsot érdemel de most Sheerának szól amiért kemény:DD hát öhmm...én szívem szerint nem akarom hogy a helldancer-ben táncoljon :///

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Ő sem ranjong az ötletért, főleg a történtek után, de majd idővel kiderül, hogy mi fog történni. :)

      Törlés
  2. Harry eszes gyerek, megszerzi Redet maganak:D varom mar a folytatast.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem is kérdés. :) Inkább az, hogy Red tud-e neki ellenálni vagy akar-e egyáltalán. :) ♥ xxx

      Törlés
  3. Szia! Nerég kezdtem el olvasni a blogod és nagyon tetszik!! Várom a folytatást!:D xxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.😊 Örülök neki, hogy elnyerte a tetszésedet a történet.😘 Sietek a következővel.😍❤️

      Törlés
  4. Ez brutálisanszuper lett,ugyanúgy mint a többi. Gyorsan hozd a folytatást. <3 :)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Sietek a következővel, amint tudom hozom.😘❤️

      Törlés
  6. Kövit!!!!!!!!! Imádom!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés