2015. január 17., szombat

8. fejezet - Boss! +18

Sziasztok!

Meghoztam a 8. fejezetet. 
Remélem tetszeni fog!
Jó olvasást hozzá! :)
Hagyjatok nekem véleményt és iratkozzatok fel! :)

A rész zenéje: Fifth Harmony - Boss
https://www.youtube.com/watch?v=Y4JfPlry-iQ


Esther xx
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Harry


Három nap telt el azóta, hogy a kávézóban találkoztam Sheerával és még most sem tettem túl magam rajta. Ha csak vissza emlékezek az indulatos arc kifejezésére, teljesen felizgulok. Nem tudom, hogy mit tesz velem, de az egyszer biztos, hogy még egy nőnek sem sikerült elérnie nálam, hogy folyton ő járjon a fejemben, Ő nem tesz semmit, mégis elérte. Elképesztő. Egyre jobban akarom és mostanra elértem az a pontot, hogy leállíthatatlan lettem. Megszerzem, kerül, amibe kerül. Viszont a határvonal kezd elmosódni bennem. Már nem igazán tudom, hogy a klubba akarom őt, mint táncos vagy csak magamnak akarom, hogy engem kényeztessen, ne másokat.

Ma kivételesen nem az egész napomat töltöm az irodámba zárkózva, hanem a klubban járkálok és mindent ellenőrzök. Két hetente szoktam mindent végig nézni, hogy biztos stimmeljenek a dolgok. A mai valahogy nem az én napom. Az ital rendelés el lett szúrva, így a vodka mennyisége kétszer annyi lett, mint általában szokott lenni, míg a jamaicai rumból semmit nem rendeltünk. Nem tudom, hogy ezt ki szúrta el, mert tisztán emlékszem, hogy én írtam össze és stimmelt az összes mennyiség, de ha rájövök, annak az illetőnek nincs többé munkája. Nálam nincs baki vagy repülsz, így a klub személyzete elég sűrűn cserélődik. Egyedül a táncosok állandóak, bár most egy lány hiányában vagyunk, mert kirúgtam. A részletek nem fontosak, legyen annyi elég, hogy nem fogadta el a klub szellemiségét és lehet az sem volt túl jó ötlet, hogy megdugtam. De így találkozhattam Sheerával és, ha minden jól megy hamarosan itt fogja riszálni a színpadon a csinos fenekét.

- Niall mi ez a sok vodka? - kérdezek rá a mixeremnél és egyben az egyik legjobb barátomnál.
- Fogalmam sincs. Itt van a rendelési lap, amit te csináltál, itt minden stimmel. Szerintem a szállító szúrta el, nem mi. - mutatja felém a lapot, mit ki is kapok a kezéből, hogy ellenőrizzem.
- A mennyiségek rendben vannak. Akkor a szállító baszta el. Hívd fel és kérd meg a hiányzó árút, de nem fogunk érte fizetni. - adtam vissza Niallnek a lapot.
- Oké, elintézem. - mosolyog rám.
- Meghiszem azt.

A nap hátra lévő részében a színpad mellett ülök az egyik asztalnál és a táncosokat figyelem, akik keményen hajtják magukat. Molly egyfolytában velem szemez és sokkal jobban tekeri a csípőjét, mint azt kellene. Egyértelműen engem akar elcsábítani. Nem tehetek róla, de ahogy nézem megkeményedek. Később foglalkoznom kell vele. Mindnél tovább nézem, annál inkább nem tetszik az egész mozgás forma. Akaratlanul is Sheera jut eszembe és az, hogy Ő tökéleteset hozna össze. Basszus, de akarom ezt a csajt. Most.

- Basszus, ez úgy szar, ahogy van. – kiabálok a koreográfussal, aki a lányokat tanítja táncolni a klubomban.
- Mi a bajod vele, Harry? – fordul meg az irányomba és felháborodva tekint rám.
- Honnan a faszomból tudjam Evelin, hogy mi az, ami nem illik bele. Te vagy a kibaszott koreográfus nem én. – állok fel az asztaltól és felé sétálok.
- Harry ne üvöltözz velem, én mindent megteszek. – Evelin füstölögve fordítja hátra a fejét.
- De igen is üvöltök, ha nem vagy képes végezni a kicseszett munkádat, ami ráadásul, csak annyi, hogy összehoz valami lépés féleségeket. – Evelin arca eltorzul, amikor az utolsó szavak elhagyják a számat.
- Csak lépések Harry? Igazán? – csattan rám, ami eléggé merész tőle, de be kell valljam, hogy baromi szexi is egy nőtől.
- Ne beszélj velem ilyen hangon vagy elveszíted a munkád, kicsim. – Evelin arcáról a düh pillanatok alatt tűnt el, majd félelem vette át a másik érzelem helyét.
- Oké, változtatok rajta. – fordul vissza a lányok felé, majd utasítgatni kezdi őket.
- Én is, így gondoltam. – vetem oda fél vállról, majd többet nem törődve ezzel ott is hagyom őket.

Ez a kis közjáték Evelinnel, ha lehet csak még jobban beindított belülről. Komolyan mondom, az utóbbi időben kikészítenek a nők. Mindegyik sík hülye és arra szakosodtak, hogy engem az őrületbe kergessenek és ezt sikeresen el is érik a lobbanékony természetemnek köszönhetően. De jó nekem. Már a gondolataim alakulását sem tudom befolyásolni, olyan mintha nem lenne akaratom afelett, hogy mire gondolok. Csak Sheerára tudok gondolni és a testére, ahogy mozog egy dallamra, ahogy a zene átveszi a teste felett az irányítást. Látszik rajta, hogy megszólítja a zene. Az utóbbi beszélgetésünk óta, csak még jobban vágyom rá. Kívánom őt, de már olyan szinten, hogy fizikailag fáj. Hamarosan ismételten igénybe kell vennem a Molly által nyújtott szolgáltatásokat. Ki kell elégíttetnem magam, így vagy úgy.

- Harry.
- Mit akarsz Molly? - nézek fel a székemből.
- Eléggé feszült vagy ma. - jön beljebb, míg el nem ér hozzám és a székem mögé áll, majd benyúl az ingem alá és a mellkasomat kezdi simogatni.
- Ezt, hogy mérted fel kicsim? - kérdezem meg, míg elkapom a kezét és az ölembe rántom egy határozott mozdulattal.
- Könnyen, de én segíthetek neked ellazulni. - áll fel az ölemből és a két lábam közé térdel, hogy kigombolja a nadrágomat.
- Mégis, hogy? Úgy, hogy leszopsz? - kérdezek rá, de pontosan tudom, hogy ezt fogja tenni.
- Ha attól ellazulsz. - válaszolt, majd kezébe vette a férfiasságomat.

Felszisszentem a jóleső érzésre, amit a kezei nyújtottak a bőrömön, míg fel-le jártatta rajtam a kezeit. Egyre jobban ziháltam, ahogy Molly a tempót gyorsította. Megfogtam a fejét és lejjebb nyomtam, hogy vegye a célzást. Hamarosan megéreztem magam körül az ajkait, ami kibaszott jó érzés volt. Éreztem, ahogy küszködik, hogy még mélyebbre tudja nyelni, de nem igazán érdekelt. Az egyik pillanatban viszont megéreztem a fogát, ahogy végig súrolja a farkamat, majd megragadtam a fejét és felrántottam.

- Ha még egyszer végig húzod rajtam a fogad, esküszöm, hogy kiverem őket. - vetettem neki oda, majd erőszakosan nyomtam vissza a fejét, majd a kezemmel diktáltam a tempót, hogy mindnél hamarabb elmenjek. Hallottam, hogy hörög, de nem érdekelt, csak magamra koncentráltam, míg ténylegesen el nem élveztem.

- Baszki Harry, majdnem megfulladtam. - horkan fel, ahogy elengedem a fejét.
- Csak, majd nem. - vigyorogtam rá, mire egy bosszús pillantást lövellt rám.
- Mégis mit csinálsz? - kérdezett rá, amikor vissza igazgattam magam a nadrágomba.
- Öltözöm, minek tűnik? - kérdezek vissza.
- Velem mi lesz?
- Mi van? - nevetek fel hangosan, tényleg szórakoztató. - Komolyan azt hitted, hogy majd kinyallak vagy mi?
- Baszd meg Harry. - csattan fel, majd az ajtóhoz rohan.
- Csak szeretnéd kicsim. - vetem utána röhögve, amit abba sem tudok hagyni.


Nem tudom, hogy mi vezérelt, de Sherra lakásának ajtajában álltam és a kezem rátapadt a csengőre. Egy örökké valóságnak látszott, mire meghallottam oda bentről a közeledő lépteket. Majd az ajtó kinyílt és egy csodálkozó zöld szem párral álltam szemben.

- Ezt nem hiszem el. Mi a frászt keresel itt? - csattant fel, ami kurvára beindított.
- Szerintem tudod a választ. - léptem beljebb, míg Ő csak hátrált, addig a pontig, míg a falba nem ütközött.
- Hagyj már békén, Harry. - emeli fel a hangját ismételten. 
- Az nem fog bekövetkezni. - teszem a két kezem a feje két oldalára és neki simulok egész estemmel.
- Mi a faszt akarsz tőlem? - néz a szemembe, de nem igen tudok koncentrálni semmi másra, csak az ajkaira.
- Mindent kicsim, amit csak nyújtani tudsz. - lehelem a fülébe, majd előre hajolok és az ajkaimat az övére nyomom. Meglepődöm, amikor szinte azonnal vissza csókol és bejutást enged nekem a nyelvemmel. Azonban nem sokáig élvezhetem, mert a pofon csattan az arcomon, amikor rádöbben mit is művelünk.
- Takarodj innen. - üvölti magából kikelve, ami engem, csak mulattat.
- Elmegyek kicsim, de nem tudod letagadni, hogy baromira élvezted, amit neked nyújtottam.




2 megjegyzés:

  1. OOO TE JOO EEG*--* csupa nagy betuvel ^-^ nemreg olvastam vegig a blogodat es egyszeruen FANTASZTIKUS *--* imadom ha geprol leszek azonnal feliratkozom *-* nagyon szuperul irsz csak igy tovabb ♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig köszönöm szépen ezt a fantasztikus kommentárt.☺️ Jól indítottad a napomat.😘❤️

      Törlés